Takvim Gazetesi’nin haberine göre İngiliz basınında koronavirüsün kaynağı olduğu iddia edilen Vuhan Viroloji Enstitüsü tarafından yürütülen çalışmalarla ilgili gündemi sarsacak bir iddia gündeme geldi. VERİTABANINDAN SİLİNDİ Devlet tarafından işletilen